Dzięki planom treningowym skutecznie i w bezpieczny sposób osiągniesz zamierzony cel!
PLAN TRENINGU obejmuje:

  • Zestaw ćwiczeń na okres do 8 tygodni (on-line)
  • Kompendium wskazówek i zasad treningu

PLAN TRENINGU:

    • Trening 1-3 razy w tygodniu1
    • Trening 4-7 razy w tygodniu2

1,2 do planu należy doliczyć koszt TRENINGU PERSONALNEGO – pokaz ćwiczeń

PLAN TRENINGU skomponowany na podstawie:

  • Analizy składu ciała
  • Testów sprawności fizycznej
  • Trybu życia, płci i wieku
  • Specyfiki dyscypliny sportowej
  • Preferowanego rodzaju aktywności fizycznej

 

Plan treningu jest zindywidualizowany oraz dopasowany do potrzeb i celów każdej osoby. Dostęp on-line umożliwia czytelną i prostą formę realizacji ćwiczeń. Wsparcie i wskazówki trenera wyeliminują błędy, dzięki którym szybciej uzyskasz zamierzone cele treningowe.

Dawid Pyra

 
Serdecznie zapraszam na trening indywidualny skomponuję dla Ciebie dietę oraz plan treningu bazujący na analizie składu ciała i testach sprawności fizycznej.

Kontakt

 
Studio treningu personalnego
ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 29
53-676 Wrocław

Dawid Pyra
   fitcoach.kontakt@gmail.com
   535 023 999
Przed wizytą - ZADZWOŃ

Ostatnie zdjęcia

 
Spała#COS1
TeneryfaCamp#heppytime#fitcoachteam
Teneryfa#camp#pzla#fitcoach# highjumpteam
Spała COS# HIGH JUMP DREAM TEAM #FITCOACH #Justyna Kasprzycka# Ula Gardzielewska #Dawid Pyra
#COS Spała #Zgrupowanie skok wzwyż #FC team
Halowe Mistrzostwa Polski 2016 Toruń #Ula Gardzielewska #skok wzwyż #KS AZS AWF Wrocław